Danh mục

Ebook Introduction to 3D Game Programming with DirectX® 12 - Part 1

Số trang: 570      Loại file: pdf      Dung lượng: 6.81 MB      Lượt xem: 17      Lượt tải: 0    
tailieu_vip

Phí tải xuống: 1,000 VND Tải xuống file đầy đủ (570 trang) 0
Xem trước 10 trang đầu tiên của tài liệu này:

Thông tin tài liệu:

Ebook Introduction to 3D Game Programming with DirectX® 12 - Part 1 includes the following content: Chapter 1 Vector Algebra, Chapter 2 Matrix Algebra, Chapter 3 Transformations, Chapter 4 Direct3D Initialization, Chapter 5 The Rendering Pipeline, Chapter 6 Drawing in Direct3D, Chapter 7 Drawing in Direct 3D Part II, Chapter 8 Lighting, Chapter 9 Texturing, Chapter 10 Blending, Chapter 11 Stenciling, Chapter 12 The Geometry Shader, Chapter 13 The Compute Shader, Chapter 14 The Tessellation Stages.
Nội dung trích xuất từ tài liệu:
Ebook Introduction to 3D Game Programming with DirectX® 12 - Part 1

Tài liệu được xem nhiều: