Lecture Computer graphics - Lesson 30: Mathematics of lightning and shading (Part 4)
Số trang: 96
Loại file: ppt
Dung lượng: 1.24 MB
Lượt xem: 17
Lượt tải: 0
Xem trước 10 trang đầu tiên của tài liệu này:
Thông tin tài liệu:
Lecture Computer graphics - Lesson 30: Mathematics of lightning and shading (Part 4). The main topics covered in this chapter include: the phong’s specular light equation, phong's equation for specular lighting, the lighting equation, light attenuation, oren—nayar diffuse reflection,...
Nội dung trích xuất từ tài liệu:
Lecture Computer graphics - Lesson 30: Mathematics of lightning and shading (Part 4)
Nội dung trích xuất từ tài liệu:
Lecture Computer graphics - Lesson 30: Mathematics of lightning and shading (Part 4)
Tìm kiếm theo từ khóa liên quan:
Lecture Computer graphics Bài giảng Đồ họa máy tính Computer graphics Mathematics of lightning and shading The phong’s specular light equation Phong's equation for specular lighting Light attenuationTài liệu liên quan:
-
66 trang 430 3 0
-
77 trang 310 3 0
-
Bài giảng Đồ họa máy tính: Khử mặt khuất - Ngô Quốc Việt
28 trang 129 0 0 -
Bài giảng Đồ họa máy tính: Chương 3 - ThS. Trần Thị Minh Hoàn
29 trang 55 0 0 -
Lecture Computer graphics - Lesson 8: Filled area primitives I
50 trang 47 0 0 -
Lecture Computer graphics - Lecture 32
35 trang 46 0 0 -
Lecture Computer graphics - Lesson 40: Fractals
70 trang 45 0 0 -
Lecture Computer graphics - Lesson 4: Point
40 trang 43 0 0 -
Lecture Computer graphics - Lesson 37: Curves III
71 trang 43 0 0 -
Lecture Computer graphics - Lecture 9
17 trang 39 0 0