Lecture Introduction to Software engineering - Lesson 14: Reuse and design patterns
Số trang: 43
Loại file: pdf
Dung lượng: 2.90 MB
Lượt xem: 6
Lượt tải: 0
Xem trước 5 trang đầu tiên của tài liệu này:
Thông tin tài liệu:
Lecture Introduction to Software engineering - Lesson 14: Reuse and design patterns. This lesson provides students with content about: software reuse; potential benefits of reuse; potential disadvantages of reuse; evaluating software; design for change - replacement of components; inheritance and abstract class; strategy pattern - structure;... Please refer to the detailed content of the lecture!
Nội dung trích xuất từ tài liệu:
Lecture Introduction to Software engineering - Lesson 14: Reuse and design patterns
Nội dung trích xuất từ tài liệu:
Lecture Introduction to Software engineering - Lesson 14: Reuse and design patterns
Tìm kiếm theo từ khóa liên quan:
Lecture Introduction to Software engineering Introduction to Software engineering Software engineering Kỹ thuật phần mềm Reuse and design patterns Software reuse Strategy pattern structureGợi ý tài liệu liên quan:
-
64 trang 244 0 0
-
Lecture Introduction to software engineering - Week 3: Project management
68 trang 162 0 0 -
Báo cáo nghiên cứu khoa học: Xây dựng ứng dụng quản lý sinh viên trên thiết bị di động
36 trang 129 0 0 -
150 trang 100 0 0
-
Bài giảng Công nghệ phần mềm: Kỹ nghệ phần mềm - PGS. TS. Phạm Ngọc Hùng
29 trang 93 0 0 -
60 trang 42 0 0
-
69 trang 36 0 0
-
Ebook Theory and problems of Software engineering - David A. Gustafson
236 trang 36 0 0 -
Một số giải pháp lập trình ASP.NET 2.0
82 trang 34 0 0 -
Lecture Introduction to software engineering - Week 1: Course introduction
11 trang 33 0 0