OpenGL Programming Guide Second Edition
Số trang: 702
Loại file: pdf
Dung lượng: 3.79 MB
Lượt xem: 19
Lượt tải: 0
Xem trước 10 trang đầu tiên của tài liệu này:
Thông tin tài liệu:
OpenGL is a software interface to graphics hardware. This interface consists of about 150 distinct commands that you use to specify the objects and operations needed to produce interactive three-dimensional applications. OpenGL is designed as a streamlined, hardware-independent interface to be implemented on many different hardware platforms. To achieve these qualities, no commands for performing windowing tasks or obtaining user input are included in OpenGL; instead, you must work through whatever windowing system controls the particular hardware you’re using. Similarly, OpenGL doesn’t provide high-level commands for describing models of three-dimensional objects. Such commands might
allow you to specify relatively complicated shapes...
Nội dung trích xuất từ tài liệu:
OpenGL Programming Guide Second Edition
Nội dung trích xuất từ tài liệu:
OpenGL Programming Guide Second Edition
Tìm kiếm theo từ khóa liên quan:
thiết kế đồ họa OpenGL Programming software interface windowing system OpenGLTài liệu liên quan:
-
Đề cương chi tiết học phần Thiết kế đồ họa (Graphic Designer)
12 trang 538 2 0 -
Đồ án tốt nghiệp Thiết kế đồ họa: Cụm thiết kế đồ họa quảng cáo cho shop giày Denah Sneaker
39 trang 275 0 0 -
5 trang 269 2 0
-
Ý tưởng lớn trong kỹ thuật thiết kế đồ họa: Phần 1
92 trang 266 1 0 -
60 trang 233 1 0
-
Đồ án tốt nghiệp: Thiết kế nội thất khách sạn thuyền buồm
21 trang 198 0 0 -
43 trang 185 1 0
-
Tóm tắt Đồ án tốt nghiệp Thiết kế đồ họa: Cụm thiết kế đồ họa quảng bá hiệp hội bảo vệ động vật Peta
33 trang 178 1 0 -
182 trang 175 0 0
-
Bài giảng Corel Draw - Phần 7: Lệnh và thao tác nâng cao
18 trang 158 0 0