Danh mục

FRENCH CINEMA OF THE MARGINS

Số trang: 16      Loại file: pdf      Dung lượng: 658.14 KB      Lượt xem: 50      Lượt tải: 0    
Thư viện của tui

Xem trước 2 trang đầu tiên của tài liệu này:

Thông tin tài liệu:

The second essay follows the path of the relation between saturation and emptiness by making an inventory of saturated motifs: the sky, the explosion as well as different forms of vacuum: the wandering, neutralization of the place, anonymity of the subject, emptiness of the space, inform, anguish, breakdown, instability, boredom, indifference… Bonfand shows that in Antonioni’s cinema the vacuum works as an autonomous and omnipresent force which disintegrates the system of representation of the films until saturating the image in return. Antonioni invents a phenomenality of emptiness that becomes a true saturated phenomenon. Nevertheless, these chapters are probably...
Nội dung trích xuất từ tài liệu:
FRENCH CINEMA OF THE MARGINS

Tài liệu được xem nhiều:

Tài liệu cùng danh mục:

Tài liệu mới: